Lund Civila Ryttarförening

Välkommen på LCRs årsmöte 2024!

Här kommer viktig information inför årsmötet.

Vi bjuder in till Lunds Civila Ryttarförenings årsmöte måndagen den 26 februari 2024 kl 18:30 i Cafeterian på Lunds Civila Ryttarförening, Getingevägen.

Fika serveras från kl. 18.00!

Lunds Civila Ryttarförening är en ideell förening vilket betyder att det är medlemmarna som väljer sina företrädare i styrelsen och till andra förtroendeuppdrag i föreningen. Vi är alla beroende av varandras engagemang!

Valberedningen har sedan förra stämman jobbat fram förslag till nya förtroendevalda, några har ett år kvar på sin mandatperiod medan andra finns tillgängliga för omval. Valberedningens förslag hittar du i en separat Nyhet. Lekmannarevisorerna ansvarar för att presentera kandidater till kommande valberedning och deras information finns också som en egen Nyhet.

Anmäl dig gärna redan nu till årsmötet på https://forms.office.com/e/ucNex5nPaN Länk till annan webbplats.

Senast den 19 februari skickar vi ut årsmöteshandlingarna via mejl. Föreningens stadgar hittar du här.

Varmt välkomna!

Styrelsen, Lunds Civila Ryttarförening